Khamis, 30 Julai 2009

Giving Awards.

Merujuk kepada entri berkenaan Kualiti Award dan Awards serta entry bajet kecoh ini, aku kini membuat sambungannya di sini.

Ini adalah sebagai tanda peghargaan saja-saja yang aku nak buat ketika aku kebosanan. Terima kasih sebab menyemarakkan blog aku yang tak best ni. Nampak sangatkan aku buat-buat rendah diri. Tak apalah.


Miss Cookie Monster. Itu lah nick yang aku save dalam handphone aku. Aku panggil dia Kuki, dia panggil aku Gonzales. Aku tak pernah tahu apa benda tu. Tapi tak kisah lah. Tak peduli pun. Sampai sekarang aku tak tahu lah apa nama sebenar dia walaupun aku dan dia sering borak-borak pada hujung minggu sahaja kerana dia kini di PLKN. Aku mula rapat dengan dia beberapa minggu sebelum dia masuk PLKN. Perangai dia gila-gila sikit dan suka bercakap. Aku pula pendiam. So memang best lah borak dengan dia sebab setiap hari, dia je yang bercakap dan aku tak perlu fikir banyak nak cakap apa, just jawab apa yang patut. Dia mesti bosan dengan aku. Tapi skrg ni aku dan dia dah jarang borak. Aku bz ngan kelas, dia bz dengan PLKN dia.

Igniz. Seorang guru practicum. Ramai betul cikgu ada blog zaman skrang ni. Dia guru english dan dia jatuh cinta dengan kembar di sekolah tempat dia mengajar. Seronok juga menjadi cikgu, boleh melihat a girl turns into a babe. Well, aku jarang komen di blog dia tapi aku suka baca entries di blog dia. Entri dia mendalam je, tu pun kalau faham lah.

Aku pernah bergandingan dengan Sofla untuk melawan seseorang dalam blog orang lain tentang sebuah isu sensitive. Tak tahu lah apa dah jadi dengan isu tu. Antara sebab utama aku kasi dia award, kerana dia selalu comment blog aku.

For the rest of my friends and followers

Grab it as you like it.

Aku pernah nyatakan bahawa memberi award ke followers bukanlah sesuatu yang elok. Tapi bila difikir-fikirkan semula, aku rasa aku perlu berikan juga.


Grab is as you like it.=)

Ini iklas sebab sudi baca dan follow blog aku yang tak seberapa ni. Dan seperti yang aku dah cakap dulu, aku tak terima sebarang award sebab aku tak tahu nak letak kat mana dan buat apa dengannya. Edi, eisya, ira dan lain lain yang aku dah tak ingat dah nama, terime kasih untuk awards. ( Dah lebih 1 bulan dieorang kasi baru skrg aku mention >,>)

Entri dan gambar-gambar ni aku aku dah siapkan dah lama dulu masa cuti semester 2 kerana aku amat bosan ketika itu. Kecuali sofla punya. Yang tu aku baru buat.

7 ulasan:

  1. whoa..! cool dude! i'll take it!:)

    p/s: kan best kalau ko tak mentioned pasal twins tu..jatuh saham aku.hahaXD

    BalasPadam
  2. oorait..bro K
    SAYA GRAB AWARD YANG LAST2 TUH..
    thanks..

    BalasPadam
  3. hahah!
    kalerpul laa bnda alah ni sume
    fyi , i read all ur entries
    interestin gilaa , tp jrang kumment
    saje ja maw g taw
    hahah xD

    BalasPadam
  4. @Akhis - AKu memang cantik. HAHAHA

    BalasPadam
  5. wahahahaha. awww khairul. so sweet of you.

    bahahahaha. rasa nak ketawa guling guling sampai gigi kejang.

    rasa nak senyum lebar lebar sampai gusi kering.

    i'll grab it

    :D

    BalasPadam
  6. wahhh, semua award lawa2..

    nk kena grab ek?.. nnt lah tmbah kat koleksi awards yg tak seberapa tu.. syok baca blog nih sbb tajuk gempak2 and kdg2 takdak kaitan.. hahaha..

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.